Darling.

Jag messade med Eva igår också. Hon skrev att Tesan gör små framsteg varje dag! Och att hon pratar mer och mer. Hon skrev också att det är tröttheten som är jobbig, hon måste vila mycket, och enligt doktorn kommer så att vara väldigt lång tid. Sen skrev hon att de får också begränsa sina besök och att sova o vila är prio ett.

Hon lovade att hon hälsar och pussar från oss allihop.

Skönt att det går åt rätt håll. Att hon gör framsteg. Hon är verkligen så otroligt stark. En riktig kämpe. Ett mirakel.

Jag saknar dig otroligt mycket min Darling. Jag tänker på dig hela tiden och ofta så drömmer jag om dig också. Skönt att ha dig i drömmarna, det känns nästan som att jag fått träffa dig när jag vaknar.

Igår var det extra jobbigt. Det var tufft att inte du var med! Att fira min födelsedag och ha mina närmaste tjejer omkring mig hela dagen. Men inte du. Du var otroligt saknad! Hade du kunnat så hade du vatt där med oss och skrattat ditt härliga skratt och dansat hela natten lång, det vet jag. Men du fanns med oss allihopa i tankarna och i hjärtat.

Jag älskar dig min Darling!


Kommentarer
Postat av: Eivindvanja

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-05-20 @ 14:05:30
URL: http://eivindvanja.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback