Darling.



Jag blir så glad när jag hör om Tesans framsteg. För några veckor sedan levde vi på hoppet, nu lever på att hon faktiskt har klarat sig och är så pass pigg att hon pratar och skrattar och skämtar igen. Att hon klarar av att prata i telefon. Det är helt otroligt!

Som jag sagt flera gånger innan så är du ett mirakel gumman. Du är helt otrolig som är så stark och kämpar på och återhämtar dig. Jag saknar dig så. Jag tänker på dig varje timme, varje minut, det har jag gjort i över fem veckor nu.

Jag längtar så tills den dagen jag får träffa dig. Krama dig och pussa på dig och snacka massa skit och kanske äta någon fettig flötig mat! Haha.. För det är vi bra på du o jag! :)

Fortsätt som du gör! Du är bäst! Jag älskar dig!

Puss på dig Darling! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det är helt ofattbart! Hon babblade på nästa som inget hade hänt, skämtade och suckade högt över hur tråkigt hon hade det på sjukhuset, men hon var väl medveten om att detta höll på att kosta henne livet, även om hon inte minns nåt alls från den dagen. Otäckt men oerhört skönt att fått höra hennes ljuva stämma igen! Hon är så duktig :)

2011-03-10 @ 13:37:54
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Petra

Helt underbart att höra. Ryser i hela kroppen när jag läste detta. Hon är fantastisk<3

2011-03-10 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback