Dan före dan..

Idag har vi varit på spädbarnsmusik. Det var trevligt som vanligt! Hade med mig kameran och tog lite kort, men orkar inte lägga upp dem nu så de kommer en annan dag.. Kanske imån.

Sen åkte vi till Pernilla och jag lagade lunch (Pernilla jobbade hemifrån) som vi åt. Efter det åkte jag och Ellie hem och vilade i sängen i 2(!) timmar! Det är nog därför jag är så pigg nu.. :P

När Kim kom hem åkte jag upp till Flahultsbadet och träffade Beatrice från mammagruppen och så simmade vi 40 min och bastade en liten stund. Så skönt! Måste börja simma igen varje vecka! Det var riktigt härligt! Och bra träning också!

Sen när vi var färdiga där mötte jag upp Johnny och Pernilla vid shell och så åkte vi in till a6 för att köpa födelsedaspresent till mig från Johnny. Det var hans förslag! Vet att han haft Tesan till hjälp på mina tidigare födelsedagar, men nu fick jag själv duga i egen hög person! :) Jag behövde faktiskt något nytt till Lördag och min överraskningsfest. Vilken jag ser fram emot sååå mycket! Jag ser fram emot hela dagen! Jag är supernyfiken på vad vi ska göra! :) Hatar att inte ha kontroll! Jag hittade kläder på H&M som jag gillade skarpt! Jag köpte även en ny bh också på H&M. En vit i spets. Likadan som den grå jag köpte i början på veckan fast i rätt storlek denna gången. (Fanns inte sist men jag hade bestämt mig för att jag skulle ha en bh så jag köpte en som va lite för stor runt om.)

Iallafall så fick jag de här kläderna av Johnny i födelsedagspresent! Härligt att få presenter redan idag när jag inte fyller förrän i morgon! :) Tack min käre bror! :)




Köpte även på mig ett lager cider från systemet och cider till Kim till lördag och lite öl tills imån. Imån ska jag & Ellie åka och handla och sen ska vi baka tårta och städa här hemma. På kvällen kommer Mamma, Pappa & Julia och Kims Mamma & Pappa på lite födelsedagsfirande! :) Mysigt! En mjukstart inför Lördag! Hahha.. :)

Nu är de la bäst jag försöker sova. Cheaters är på tv så jag ska slänga ett öga på de innan jag somnar!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback