Då var det måndag igen...

Tiden går så fort! Men detta är lite av det vi hunnit med idag:

*Långpromenad i Ekornahult. Jättehärligt väder i solen och i skogen där det var vindstilla, men där det var öppet höll vi nästan på att blåsa bort! :P

*Middag i Ekornahult. Kokt potatis, pepparrotssås och falukorv. Väldigt smaskigt!

*Vattengympa på Flahultsbadet. Hade lite halvplaner på att gå med en tjej i mammagruppen, men hon hann inte så jag gick själv. Funderade på att skita i det först, men det var faktiskt riktigt roligt! Kanske ska fortsätta med det en gång i veckan nu.. Med alla panchiisar! Haha..

*Hockey hos Johnny. Iofs bara sista perioden, men iallafall hockey. Hv va riktigt kassa! Förlorade mot Linköping Hemma. 2-4 blev resultatet.









Pratade även lite med Tesans mamma i morse och fick ganska många positiva besked, så det har gjort hela dagen mycket mycket bättre! :)

Hon har flyttat till Rehab idag. Ännu ett nytt ställe för henne att lära känna. Allt går framåt och hon gör framsteg varje dag trots sin trötthet. Hon pratar om oss alla och hälsar till oss att hon saknar oss.

Igår hade hon frågat om Ellie. Och funderat på hur stor hon har blivit och att hon säkert växt jättemycket och om hon kommer känna igen henne. Så underbart. Då rann det några små tårar nerför min kind när Eva berättade det.

Vi finns här för dig gumman när du orkar träffa oss. Jag vet att du behöver vila länge nu och det får ta den tid det tar. Mig blir du aldrig av med! Massa kärlek och styrka till dig! Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Heléne

Linköping? Vilken match kollade du på? ;)

2011-03-08 @ 05:52:16
Postat av: jessica h

underbara nyheter <3

2011-03-08 @ 08:46:02
Postat av: Emilia

Fast HV spelade mot AIK igår ;)

2011-03-08 @ 09:30:44
Postat av: Johanna

Haha.. jag vet inte vad jag tänkte med. AIK va de ju såklart! :P Jag är inte jätteinne i Hockeyn som ni kanske märker.. :)

2011-03-08 @ 18:50:34
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback