9 månader.

Idag blir Ellie 9 månader. Shit, tiden går så fort! Nu måste jag göra en ny kategori till och med. Ellie 9-12 månader. Nu har hon funnits hos oss lika länge som hon fanns i min mage. Det känns lite konstigt, för det känns som hon har vatt hos oss jämt. Iallafall väldigt länge!

Och så mycket har hänt på 9 månader. Helt otroligt! Människan är en helt otrolig varelse.

Jag visste inte innan vi fick barn att man kunde älska en människa så otroligt mycket. Att man kunde bry sig om någon mer än något annat i världen. Att en liten bebis kunde bestämma så mycket och styra allt runt omkring. Men det vet jag nu. Jag skulle göra allt för min lilla tjej! Precis Allt. Jag älskar henne till månen och tillbaka!


Här är hon helt ny.


Och här är hon nu.

Min fina fina prinsessa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback