Två små badtjejor!

Idag har jag passat min lillasystre Julia hela dagen. Hon kom redan 6.30. Då när Kim åkte till jobbet och kröp vi ner i sängen och kollade på tv, Ellie vaknade inte förrän 9, så vi låg också kvar tills dess. Vi åkte upp till Åsabadet för att bada och sola, men det var så sjukt mycket folk där när vi kom dit, så det fick bli Bondstorpsbadet istället. Där var det lite lugnare..

Jag badade för första gången i år. Eller första gången på två år blir det eftersom jag aldrig badade förra året. Det var härligt! :) Vi stannade på badplatsen i ca 3 timmar, sen åkte vi hem till Ekornahult och lagade middag och så fick Julia och Ellie bada i den uppblåsbara poolen lite. De älskar verkligen att bada de två tjejerna. Julia sa om Ellie igår att hon är ju absolut ingen badkruka iallafall! :)

Sen åkte vi hem och mötte upp Kim och så in till Intersport och köpte nya träningsskor till både mig och Kim. Vi sprang på löpbandet där inne så de kollade hur vi vinklade fötterna och så hittade vi jättebra skor som passade perfekt! Sen sprang jag in en snabbis på H&M och fyndade några saker. Tyvärr ingen bikini som jag egentligen letade efter.. Vill ha en mintgrön bikini! Och efter det åkte vi hem och käkade kvällsmat innan det var dags för Julia att åka hem.

Några bilder på badtjejorna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback