Torsdag 2 Juni.

Jag, Kim och Ellie åkte till Stråken och hjälpte Kims föräldrar flytta från sin sommarstuga där. Sen åkte vi till Jossan en sväng och blev bjudna på middag och så vidare till Hjo där vi var på hem & Hobby. Och även fast jag vatt där mycket på senaste så gjorde vi några fynd! :)







































































Tillbaka i Norrahammar åkte vi direkt hem till Micke & Petra & Hugo och så blev vi nyfriserade i håret både jag och Kim! När Kim var klippt åkte han och Ellie hem och jag stannade kvar och hade en supertrevlig kväll tillsammans med Petra. Vi åt supergod mat och drack rödvin och satt och tjötade ända tills efter midnatt! Lovely! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback