Tack snälla svärmor!



När jag kom till Taberg tidigare ikväll så var det fullt ös på gräsmattan. Ellie övade på att gå och hon är riktigt duktig nu! Hon går jättemånga steg utan att ramla. Hon gick mellan Kim, Kims mamma och Kims syster och tyckte det var jätteroligt! Hon såg så nöjd ut varje gång hon kom fram utan att ramla! :) Som mest tog hon nog över tio steg på raken tror jag. Det går framåt i raketfart! :)

Sen fick jag en underbar helkroppsmassage av Kims mamma. Det behövdes. Det var helt underbart att ligga där på massagebänken med lugn musik och härliga dofter och bara slappna av i en hel timme. Vilklen tur att min svärmor är utbildad massörska! Förresten heter det så?! :) Massageterapeut kanske? Duktig är hon iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback