STORT GRATTIS IDA & BJÖRN!

I Tisdags fick Ida & Björn en liten flicka som ska heta Amalia. Eller hon heter ju Amalia redan nu. :)

Ikväll när vi kom hem passade vi på att springa upp med en liten paket till den nya familjemedlemmen. Hade egentligen tänkt vänta ett tag, men mötte Frida som precis varit där och de bor ju bara en trappa över oss så då fick det bli idag iallafall. Måste erkänna att jag var lite nyfiken på den lilla plutten.

Hon var så söt! Mini mini liten! :) Hon hade mycket mörkt hår, långa smala fingrar och röda läppar. Tycker hon hade Björns läppar och mun, och resten såg ut att komma från Ida. En underbar liten tjej var det! Så mysigt! Ida frågade om jag ville hålla henne, men jag vågade inte. Vågade knappt klappa på henne. Konstigt, för det är ju bara ett år sedan jag hade en egen liten plutt! Men hon såg ut att sova så skönt, så det får bli nästa gång! ::))










Kommentarer
Postat av: Ida pflugmacher

Tack ännu en gång underbara grannar=) så fina kuddarna är! Nästa gång få du hålla om lilla snuttan ;) tycker hon är mysigt! Tack af ännu en gång och häla familjen så hoppas jag vi ses snart! Kram Ida , Björn & Amalia

2011-06-09 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback