SÖMNTUTAN!



När vi skulle lämna Ellie till Pernilla igår kväll så sov hon som en stock!

Vi skulle lämna henne rumt 17. Kim kom hem med henne från Gränna runt 16. Då la vi henne i sängen och hon sov till 16.40 typ. Då försökte jag väcka henne, men hon var jättetrött!
Jag tog av henne kläderna och bytte blöja och tog på henne nya fina kläder, men hon vaknade inte.
Vi bar ut henne till bilen, hon vaknade inte.
Vi åkte till Taberg, la över henne i vagnen och körde in henne till Pernilla o Co. Hon vaknade inte.

Snacka om SÖMNTUTA! :)

Lite jobbigt var det att lämna henne då, eftersom jag inte sett henne på hela dagen och hon somnade i bilen med Kim och vaknar upp hemma hos Pernilla istället. Haha. Hon måste blivit lite förvirrad!

Jag pussade massa på henne innan jag gick, men inte ens då vaknade hon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback