Pass, käk och bus.



Påväg hem från stan pratade jag med Kim angående semester och våran weekend jag fick av Kim i julklapp och kom på att vi måste ju göra ett pass till Ellie. Har tänkt på det innan, men glömt bort det igen.. Gick in på polisen.se i iphonen (älskar min iphone!!) och såg att det var öppet till 18 idag. Klockan var 17.20 så vi åkte bara hem och hämtade Kim och så direkt in till polisen. Där gick det snabbt och hon i luckan fick in ett bra kort på Ellie fast hon inte ville sitta still i barnstolen. Hon kunde det där! :) Nu dröjer det ca 5 arbetsdagar och sen kan vi hämta ut Ellies första pass! :) Roligt att hon ska ha detta i 5 år nu! :)







Efter det åkte vi till a6 och jag & Ellie väntade i bilen medans Kim sprang in och köpte mat på Soya. Som han var tvungen att ha. Vi väntade 35(!) minuter på honom! Fast det var kul att titta på folk när de skulle parkera. Haha. Hälften av alla som kör bil borde inte ha körkort!! Jag köpte en hawaipizza på San Marino nere på stan och sen åkte vi upp till stadsparken där vi käkade och så fick Ellie gunga lite. Hon älskar verkligen att gunga!! Hon skrattade som en tok! :) Och så älskar hon att rida på sin pappas axlar! Helst ska hon stå upp, då är det som roligast! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback