Nej, nu är det kokta fläsket stekt!



Jag tänkte börja med veckans vägning här på måndag. Om jag kommer ihåg! :)

I måndags så började jag med Naturdiet. Jag hade tänkt köra bara pulver i två veckor, men eftersom jag försöker träna samtidigt så bestämde jag mig för att äta ett lagat mål per dag. Så fyra shake/drinkmix och en lagad middag/lunch varje dag. Det var jobbigt de första dagarna, men nu går det rätt bra. Hungerkänslan försvinner mer och mer. Och det smakar faktisk godare än jag trott!

Jag har gått långa promenader varje dag och inte småätit, inte ätit socker, godis eller något annat onyttigt och enbart druckit vatten. Det känns ganska bra faktiskt! Vågen pekar nedåt ganska rejält och jag kanske lägger ut mina mått här också på måndag om jag orkar.

Nu ska fanimej alla extrakilon bort! Sista veckan i Augusti ska vi ju till Kreta och då vill jag inte se ut som en säl längre. :)

Och eftersom jag skriver detta här nu så måste jag ju verkligen gå in för det! Kan ju inte låta alla mina läsare se mig misslyckas! haha.. Jag är ju jävligt tävlingsinriktad och kanske lite av en dålig förlorare så misslyckas jag totalt kommer jag kanske inte att erkänna det här ändå! Bäst hade ju varit att ha någon att tävla med, men det ska nog gå bra ändå.

Någon som har någon erfarenhet av Naturdiet eller någon annan pulverdiet? Har ni några tips eller annat får ni gärna dela med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback