Mys och gos och bus.



Idag har vi gjort minsta möjliga jag & Ellie. Vi låg kvar i sängen nästan ända till 11.30. Jag har känt mig väldigt seg och så har jag blivit förkyld så jag har inte alls haft lust med någonting. Och Ellie har haft feber, antagligen efter mässlingsvaccinet, och bara velat gosa och vila hela dagen. Det tackar man ju inte nej till när det är så! :) Så vi har legat i sängen och kollat på tv och sen busat lite och tagit det lugnt.

När Kim kom hem käkade vi och sen slappade vi lite till. Sen åkte jag till Ica Maxi och handlade lite mat medans Kim & Ellie badade bubbelbad hos Kims föräldrar i Taberg. Och efter det blev det en liten runda och kolla på hus..

Nu ska jag strax krypa ner i sängen. Det ska bli sååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback