LÖRDAG & SÖNDAG.

Vi har haft en underbar helg! Fallskärmshoppet i Lördags var helt otroligt! Så häftigt! Vill hoppa igen! Funderar på om man ska gå en sån kurs så man får lära sig att hoppa själv. Det hade varit häftigt! Fast det är säkert svindyrt!.. Men coolt! :) Får önska mig det i 30-års present! Haha..

Tack ännu en gång alla mina fina vänner för den underbara 25-års presenten!

Efter hoppet (som var 3 timmar försenat och förstörde hela min tidsplanering) så åkte vi hem till Ekornahult och grillade och firade Jossan, mamma & Pernilla som fyllt år. Och efter det åkte vi hem till mig & Kim och förfestade lite. Ellie stannade hos mamma över natten. Sen gick vi ut på krogen. Harrys. Det var en mycket trevlig kväll! Och vi åkte faktiskt på efterfest till taberg kvällen till ära Jag & Kim. Får ju passa på när vi är barnfria, det var megalängesen vi var på efterfest! Längesen vi festade ihop överhuvudtaget faktiskt, så det var mycket trevligt! I Taberg blev det pizza och väldigt lugnt. Kim skjutsade mig på Pernillas cykel hem till Norrahammar efteråt. Det var helt ljust ute och klockan var nog rätt mycket, men det var mysigt. Fick flashbacks från några somrar tillbaka sen då.. Haha..

Här kommer några bilder, resten hittar ni HÄR!









På söndagen var vi sådär pigga både jag och Kim. Vi mer eller mindre sov till 11. Då gick vi upp och städade och fixade iordning oss lite och sen åkte vi ut till Ekornahult och hämtade Ellie. Och sen var det dags för 1-årskalas med föräldrargruppen. Vi var på Tahe (badplatsen) och grillade och umgicks och mös i det fina vädret. Det var jättetrevligt! Barnen börjar ju bli så stora nu! Ellie badade för första gången ute. Hon tyckte verkligen om det, så det blir nog en hel del badande i sommar! :)

Alla bilderna hittar ni HÄR!




Efter det åkte vi hem till Kims föräldrar och jag och Ellie vilade lite i deras massagefåtölj och sen åkte vi in till stan och så blev det premiäråkning med båten i Vättern. För mig & Ellie iallafall, kim har åkt innan. Adam, Kims bror och Kims kompis från Falköping med tjej var med också. Vi åkte till Piren i Jönköping där vi käkade fantastiskt god mat på Bryggeriet. Har aldrig provat den restaurangen innan, men den var helt klart godkänd! Ellie tyckte om att åka båt! Det var invigning av den fina flytvästen vi köpte till henne också! Förra året hade hon ju ingen, men nu har iallafall en. Hon tyckte det var skitkul att köra båten! hon älskar allt med ratt! :) Så hon stog där i Kims knä och styrde i 40 knop! ::))






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback