Lilla Alice <3

Jag var hos Sara & Jimmy & lilla Alice innan och hälsade på. Och då menar jag verkligen lilla Alice. Hon var pytte pytteliten. Kommer knappt ihåg när Ellie var så liten!

Hon var så otroligt söt så det gick knappt ta ögonen ifrån henne. Märkligt, man kan ju ligga och titta på en sån liten plutt hur länge som helst!

Blir allt lite sugen på nummer två nu! :) Haha..

Här kommer några kort på det lilla underverket. Min bästa kompis dotter. Mitt kusinbarn. Ellies syssling. <3



















Jag tycker Alice är lite lik Ellie när hon var nyfödd. Det måste vara mycket Nero-gener i de två små tjejerna! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Sååååååååååååååååå söta:) Nästan lite tårögd när ser den lilla sötisen<3

2011-06-07 @ 09:17:10
Postat av: Malin

Men gud vad söt hon är! Jätte fin!!

2011-06-08 @ 11:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback