Kaffe & bus.

Idag har jag och Ellie varit och hälsat på Malin, Alva och Linnéa. Vi hade det jättetrevligt och tjötade massa medans barnen lekte med Alvas fina leksaker. Jag har bara träffat Linnéa en gång innan (på tabergsmilen) så det var verkligen på tiden! Och självklart ville jag träffa Alva & malin också som jag träffat lika sällan dem.. 

Det var så mysigt att busa med lilla Linnéa! Att det ska dröja så länge mellan gångerna.. :/ Nu är det ju perfekt också när Ellie & Alva är så pass stora att de kan leka tillsammans. Två små bestämda tjejer med lika temperament och en vilja av stål! De kanske kan lära sig lite av varandra?! :)


Jag och Linnéa.




Jag & barnen busar på golvet.


Malin & Linnéa.


Ellie har många leksaker att välja på! En sådan rosa korg tror jag att jag måste åka och köpa till Ellie!


Ellie & Alva.


Bustjejer!


Ellie leker mes Alvas grytor. Sådana ska jag köpa till Ellie med! :)


Söta Alva sitter på mina ben.


Alva & Ellie. Riktiga kameratjejer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback