Jag tror min lilla tjej blir vänsterhänt. ...

img_3317 (MMS)

Jag tror min lilla tjej blir vänsterhänt. Jag har märkt ända sedan hon började ta grejer med händerna och göra saker med händerna att hon använder vänster mer än höger. Och nu när hon gärna vill äta själv så är det också vänsterhanden som används. Time Will Tell.. :) Idag har vi haft fullt upp! Först så städade vi här hemma. Sen kom mamma och Julia och så åkte vi till Ikea. Där köpte vi innerkuddar och skåpspärrar (vilket behövs eftersom Ellie är överallt och ingenstans). Sen fikade vi lite och så vidare till BR där jag bytte en leksak som Ellie fick av sin morbror Jimmy i födelsedagspresent, men redan hade en likadan. Efter det åkte vi till junex-huset i Huskvarna och köpte massa fina tyger. Jag har massa planer på saker jag ska sy. Ska bara hitta tiden också.. Måste åka ut till mamma så hon får hjälpa mig! :) Sen hann vi även med en sväng på stan, kollade lite rea, men tyvärr köptes ingenting. När vi kom hem stannade Julia kvar hos oss och vi åt middag och sen gick vi en promenad och hamnade i lekparken ganska länge. Vi gick hem, åt kvällsmat och så gick vi upp till Åsabadet och badade fötterna och tittade på fåglarna. Sen gick vi vidare ner till Taberg, mamma hämtade Julia och jag & Ellie gick vidare till Pilutta. Efter en stund hämtad Kim Ellie och jag stannade kvar och umgicks lite med min kära Pilutta. Tjöt, tjöt tjöt var det! Haha..  Hon körde hem mig för en stund sen och nu har jag krupit ner i sängen och ska snart sova. Har tagit massa kort idag, men de kommer imån... Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback