Jag ligger i sängen nu och känner mig lite...

img_3277 (MMS)

Jag ligger i sängen nu och känner mig lite halvförkyld. Somnade i soffan redan vid nio, och nu har jag förflyttat mig till sängen. Tror det beror på min regniga promenad innan. Vi har gått jättelångt idag! Sov ganska länge, och nästan direkt efter vi vaknat gick vi upp nästan ända till Åsa Gård där vi mötte upp Beatrice och Kerstin och hunden Shadow. Och så gick vi en rejäl promenad till Åsa by, ner mot Sjövik och så runt så vi kom ut vid Martinsgården och hem till Beatrice igen förbi Åsa gård. Det var svettigt när vi kom fram, men vi slapp regnet för det började dugga lite precis när vi gick in. Väl där så åt barnen middag och sen busade de en stund innan det var dags för oss att gå vidare. Vi promenerade från dem på Blomsterstigen och hem till Sara och Alice. Jeanette va där också. Denna gången slapp vi inte regnet! Ellie sov i vagnen så hon fick regnskyddet över sig, men jag blev lite blöt.. Vi stannade där en stund och sen kom Kim och hämtade oss, för jag kände inte direkt för att gå hem också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback