Jag har haft min sämsta natt på mycket län...

img_3175 (MMS)

Jag har haft min sämsta natt på mycket länge och är svintrött! Jag hade jättesvårt för att somna igår, och när jag väl gjorde det fick jag springa upp och ge Ellie nappen stup i kvarten så jag visste inte om jag hunnit somna eller inte i mellan. Jag såg bara att klockan blev mer och mer och till slut slutade jag att titta på den. Jag skojar inte om jag varit uppe 8 gånger och tryckt in nappen! Och Ellie som brukar sova hela natten när hon väl somnat. Kan det bero på sprutorna igår?! Jobbigt har det iallafall varit! Nu på morgonen ska vi till jobbet och fira min förman på 50-års dagen! Tesan ska med också! Det ska bli trevligt. Och gott! För det bjuds på smörgåstårta har jag hört! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback