Idag har vi inte gjort så mycket jag och E...

img_3161 (MMS)

Idag har vi inte gjort så mycket jag och Ellie. Vi har bara varit hemma och busat och slappat och tagit det lugnt. Sen när Kim kom hem åkte vi iväg på några husvisningar, fast det var inget att ha.. :/ och sen åkte vi till stan och jag storhandlade på maxi medans Kim och Ellie var på Jula och storhandlade! :) när vi kommit hem och packat upp maten åkte jag till Sara, Jimmy och lilla Alice en sväng och hälsade på. Hon är så söt lilla Alice. Jag kan sitta och titta på henne hur länge som helst! Jag satt med henne i famnen och gosade en stund! Så mysigt! Jag minns knappt när Ellie var så liten, det känns som en evighet sedan. Ändå var det bara ett år sen. Nästan precis. Ellie blir ett år på fredag. Vart har tiden tagit vägen?! Snart ska jag börja jobba. Vill inte! Vill vara hemma jämt! Dags för bebis nr 2 snart kanske? Haha.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback