Idag har jag och Ellie varit på Tim och Je...

img_3094 (MMS)

Idag har jag och Ellie varit på Tim och Jennifers skolavslutning på Taheskolan. Sen åkte vi hem till Pernilla där vi åt glass, jordgubbar och grädde. Sen spenderade vi resten av dagen med städning, pizza och tv och allmänt umgänge. Vädret har ju varit världens tråkigaste idag. Stackars alla studenter! Kim hämtade Ellie vid 20-tiden och då åkte jag, Pernilla & min andra faster Carina som kom upp från Helsingborg in till Anna Gretas där vi åt massa god mat och hade trevligt. Första gången jag var där faktiskt, och det var jättemysigt! Efter det åkte vi ut till Pernilla och Carinas kusin i Helsingborg och hälsade på och nyss kom jag hem. Jag tog massa kort på skolavslutningen, men glömde kameran hos Pernilla, så bilder kommer senare.. Nu ska jag och Kim mysa lite och kolla på tv. Hoppas ni haft en undebar fredag och ha en fortsatt trevlig helg! Det ska jag ha! Även att det regnar! :) Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback