GLAD MIDSOMMAR!



Glad midsommar på er allesammans! Här är ett kort från förra årets midsommar. Då tillbringades dagen i Ekornahult. Ellie var bara en vecka och en dag då. Och Kim åkte iväg till Danmark och var borta i flera dar.. Han lämnade mig helt ensam med Ellie, nästan nyförlöst och allt.. ´Mem det gick bra ändå! Vi hade det så mysigt lilla stumpan och jag. (Eller inte för det var lite kämpigt, men det har jag glömt nu som tur är.. haha!)

Hoppas dagen blir bra för alla och vädret blir kanon! Nu när detta publiceras (tidsinställt inlägg) så ligger vi antagligen fortfarande i sängen och myser!
Vid 15-tiden ska vi till Lingonstigen till Micke, Petra & Hugo och spendera dagen där tillsammans med massa fina vänner och god mat och roliga lekar.

Här är en bild på min lilla prinsessa för ett år sedan. Minimini! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback