Elliepellie nyduschad i ny pyjamas! Vi tog...

img_3265 (MMS)

Elliepellie nyduschad i ny pyjamas! Vi tog en långdusch jag o hon innan. Så skönt! Det har varit en ganska seg dag idag.. Jag o Kim åkte på några husvisningar (vilka var rätt så väldigt intressanta idag!), hämtade Ellie i Taberg, köpte pizza på Prima som vi käkade vid vätterstranden i bilen i regnet, sen åkte vi till Gränna en sväng, sen hem och så har vi bara Vatt hemma. Ellie sov bara en gång idag, ca 30 min, så hon var helt slut vid nio och somnade i mitt knä direkt efter vällingen. Skönt för då fick vi några timmar i lugn o ro. Vi kollade på nio-filmen på femman. Den utvalde. En svensk film. Den var rätt bra! Iallafall, lugnt är det inte när Ellie är vaken! Hon är en liten vilda! :) en liten högljudd, babblande, busig liten klätterapa! :) Hon har börjat gå mycket nu också! Nästan hela tiden går hon runt i lägenheten. Det ser så kul ut när hon kommer och stapplar helt plötsligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback