Ellie älskar sin bobbycar hon fått av oss ...

img_3273 (MMS)

Ellie älskar sin bobbycar hon fått av oss och släpet hon fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Hon har nästan listat ut hur man kör den också! Det ser ganska kul ut för hon hänger lite över på ena sidan och puttar på med ett ben. Hon klättrar på den och hoppar på den och så låter hon som en bil samtidigt som hon gör det! Innan när jag kom ut till henne så stod hon på bobbycaren utan att hålla i sig. Hon är galen! Då blev jag lite nervös faktiskt och tog några snabba steg fram till henne, men hon hann sätta sig ner innan jag kom fram. Hon vet minsann hur hon ska göra! Hon är duktig min tjej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback