Vi har nästan vänt lite på dygnet.. Men de...

img_3940 (MMS)

Vi har nästan vänt lite på dygnet.. Men det får man när man har semester! :) nu har vi nyss kollat på Pirates of The Carribean. Första. Och halva tvåan, sen orkade vi inte mer så vi har faktiskt krupit ner i sängen. Vi låg i varsin soffa i tvrummet och Kim hade stenkoll på mig så att jag inte somnade. Han frågade typ var femte minut om jag var vaken och så sa han att han inte tänkte spola tillbaka om jag somnade. En minut senare hör jag honom snarka i sin soffa. Haha. Snacka om att somna på två röda! :) Vi har iallafall laddat upp med alla Pirates-filmerna. Ska försöka se dem, och sen den sista på bio. Om den går fortfarande. Det kanske den inte gör?  Måste kolla upp de.. Ellie somnade faktiskt i skaplig tid ikväll utan protester trots att vi sov några (typ 3-4) timmar mitt på dagen. Och hon sov mer än en timme i fömiddags också. Hon var nog ganska trött ändå för vi har busat mycket idag. Och så har hon busat själv. Hon är jätteduktig på att underhålla sig själv faktiskt! Kanske för att hon har typ en miljon leksaker! Haha.. Hon älskar att bli jagad och att jaga oss. Hon tycker det är så roligt när vi jagar henne och säger att vi ska komma och ta henne att hon skrattar så hon håller på att kikna och så försöker hon gömma sig. Och hon försöker springa iväg, eller kasta sig iväg, det slutar oftast med att hon ligger och asgarvar på golvet, för hon kan ju inte springa riktigt än! Fast hon gärna vill och försöker varje dag. Och gå baklänges vill hon gärna göra, men det är hon rätt duktig på! Det är så härligt att höra hennes skratt och se hennes busiga ögon. Då blir man varm i hela hjärtat. Och sen kommer hon fram och sträcker fram ansiktet och försöker puta med sina små läppar och så säger hon ppuu, vilket betyder puss och så får man en puss och sen vill hon inte sluta pussas utan delar ut massa pussar. Hur härligt är inte det?! Hon är det finaste vi gjort och det Värdefullaste jag har i hela världen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback