Veckans vägning.


(Denna tallriken som jag & Ellie delade på innan ikväll kanske inte var så nyttig.. Glass, grädde, jordgubbar, blåbär och smultron. Men fan så gott det var! (:)

Vecka 2

- 0,7 kg.

(Totalt - 3,8 kg)

Denna veckan är jag inte riktigt lika nöjd.. Men jag åt ganska mycket i helgen i Göteborg och så hann jag inte promenera varken torsdag, fredag eller lördag.

Men så länge vågen pekar neråt är det ju helt ok! :)

Nya tag till nästa vecka!!



Här är vad som hänt med kroppen sen jag började...

Överarm: -2 cm
Byst: -2 cm
Midja: - 6 cm
Mage: - 3 cm
Rumpa: - 1 cm
Lår: - 2 cm


Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra jobbat! brukar ju va så att man går ner skitmycket första veckan, och sen blir det lite still, men sen kommer det ju igång igen veckan därpå!

2011-07-05 @ 21:20:22
Postat av: Anonym

inte brösten!!!!

2011-07-06 @ 10:15:41
Postat av: Johanna

Tack Jessica! :) det känns riktigt bra faktiskt! Hoppas det har hänt lite mer på Måndag. Men det känns så! Och det är faktiskt inte så svårt! Lite disciplin bara! :) Puss på dig!

2011-07-07 @ 01:16:19
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Anonym: Nä, det är surt att brösten krymper de med. Men det får jag la stå ut med! :) synd bara att min nya bikini jag köpte för ett tag sedan nu är för stor.. :/ haha..

2011-07-07 @ 01:17:46
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback