Tisdag.



Idag har vi varit i stan och köpt en cykelstol till Ellie som jag ska sätta på min cykel, och även en cykelhjälm till henne. Så nu kan vi börja cykla! :)

Sen har vi varit och badat på Uddebobadet jag, Kim & Ellie. Det är mysigt där! En liten sandstrand och bryggor. Det ligger utanför Lekeryd och det finns en jätte jättestor gräsmatta man kan sola på! :)









Sen åkte vi till Lekerydskiosken och åt glass! Riktigt smaskigt var det!









Efter det handlade jag lite på Maxi medans Kim & Ellie väntade i bilen.. Det tog jättelång tid och självklart fick jag avstämning också! :P Men nu är kylskåpet proppfullt och vi har massa samskigt att smaska på! :)

När vi kom hem så gjorde jag pastasallad med kyckling och så packade vi ihop en picnic och åkte upp till Åsabadet. Tyvärr så började det spöregna när vi precis slagit oss ner och packat upp allting så det var bara att packa ihop och åka hem igen. Men vi gjorde det bästa av det och hade istället picnic hemma i tvrummet och kollade på film. "Hall Pass". En skitrolig film! :)



Sen kom Pernilla & Jossan och överraskade oss och jag åkte med dem till Taberg för att cykla hem min cykel som stod där. När jag kom hem igen så nattade vi Ellie och sen åt vi jordgubbar och kollade på en film till. "Tommorrow, when the war began". Den var också riktigt bra, men slutet var tyvärr ganska kasst..



Det var längesen vi såg såhär mycket film. Vi har ju inte riktigt haft tid.. Men det är skönt ibland! Särskilt när Ellie somnat och vi får lite lugn och ro! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback