Tisdag.

Igår började jag dagen med en långpromenad tillsammans med Frida, Ida & Amalia. Vi gick runt Åsasjön. Det var jättehärligt och skönt och tiden gick väldigt fort när vi gick tillsammans och tjötade lite. Både nytta & nöje på samma gång! ::))


Lilla Amalia som blivit jättestor sedan jag såg henne sist.

När jag kom hem åt vi frukost och sen duschade jag och Ellie och gjorde oss iordning och så åkte vi på en liten tripp till Falköping. Var först på presentshoppen i Kinnarp. Hittade inte så jättemycket där denna gången, får knappt plats med någonting mer här hemma, och då är det ju inte roligt att handla.. Köpte en klänning till bröllopet vi ska på den 13 augusti och så köpte jag två Vilervalla-mössor till Ellie.

Efter det åkte vi in till Falköping city och så käkade vi på Mingus. Det var helt okej, inte lika gott som sist vi var där (för 2 år sedan), men ändå ok. Det var något cykellopp i stan också så vi gick en sväng på stan och kollade in alla cyklisterna och kikade lite i butikerna.


Kim & Ellie i Falköping.


Solen lös men det var jättemörkt på himlen. Och sen började det spöregna!


Ellie ska kasta en peng i fontänen och önska sig något.


Det gick sådär bra för hon ville inte riktigt slänga pengen. Men tillslut så åkte den i vattnet!

Efter det åkte vi hem till Kims kusin Maria som bor i Falköping och hälsade på henne och hennes familj. Det bjöds på kvällsmat där innan vi for vidare mot Norrahammar igen..

När vi kom hem så kom Jossan en sväng och så fick jag en trevlig överraskning av Polis Christina Lind (HAHAHA), faster Carina & kusin Hanna. Jag följde med dem till Taberg till Pernilla en sväng och där satt vi och tjötade på altanen hela natten! :) Så det blev en sen kväll igår, och det har märkts idag! ::))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback