Söndag..

Idag så fort vi vaknade åkte vi och hämtade Elliepellie hos svärföräldrarna i Gränna. Hon sov när vi kom dit, men jag ställde mig jämte sängen och pratade med henne och hon öppnade ögonen när hon hörde mig och fyrade av världens smajl! Sen ville inte hon sova mer, fast hon var trött och gosade ner sig i kudden igen några gånger! Hon hade nog saknat mig lika mycket som jag henne! Eller inte..  :)

Sen har dagen spenderats där i Gränna med promenad, god mat och massa bus.

När vi kom hem så hämtade Pernilla upp mig och vi åkte till Sofie & Anthon utanför Bottnaryd och planerade lite inför deras bröllop i Augusti. Jag & Pernilla & en annan Anton ska vara toastmasters, och det är ju lite att planera! :) Men det gillar vi! Det är roligt med planeringar!

När jag kom hem så busade jag massa med Ellie och så vek jag all tvätt som låg och väntade på att bli vikt och sen hamnade jag här. Kolockan är mycket så nu ska jag försöka krypa ner i sängen och SOVA!

NATTI NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback