Smarta Kim gav Ellie en persika i bilen in...

img_3548 (MMS)

Smarta Kim gav Ellie en persika i bilen innan. :) Idag har Ellie ställt sig upp helt själv utan något stöd alls. Det är första gången! Och så kan hon plocka upp saker från golvet när hon står upp utan att ramla eller sätta sig ner. Det var första gången hon gjorde det idag också! O så ska hon gå hela tiden. Och fort ska det gå! Min lilla sötnos! Vi har lämnat henne hos sin farmor och farfar nu ikväll för jag och Kim ska till Göteborg imån med Thonny & Christel. Vi ska gå på stan och sedan på Liseberg. En heldag. Det ska bli himla trevligt! Men jag saknar Ellie lite. Jag nattade henne så hon sov när vi åkte och imorgon när hon vaknar är vi inte där. Och vi kommer vakna här utan henne. Det känns lite tråkigt faktiskt! :/ Men då är ju hennes farmor o farfar hos henne, så hon kommer ju vara lika glad för det! :) annars har vi inte gjort så mycket idag.. Jag och Ellie har varit hos Pernilla och barnen och umgåtts lite och försökt planera min och Pernillas lilla semestertripp vi ska göra helgen vecka 28. Har inte riktigt bestämt hundra vad det blir än, men nästan. Kul som fan ska vi ha iallafall! :) sen när Kim kom från jobbet vid 19 packade vi Ellies saker o åkte till Gränna till Kims föräldrar o så har kvällen spenderats där med mus och hamburgergrillning. Nu ska jag sova för jag ska försöka gå upp tidigt imån. Eventuellt vill jag hinna med en snabb promenad på morgonen innan vi åker. Jag har fuskat idag.. :/ sov gott allesammans och trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback