Öland Roots



Sen när vi kom hem tog jag upp min cykel från förrådet och tvättade den för den var jättesmutsig och jag ska ha med den imån. Och så har resten av kvällen spenderats med städning och packning. Jag blev precis färdig. Jag som alltid måste packa det sista jag gör innan jag går och lägger mig. Jämt. Det ser ut som jag ska va borta två veckor om man tittar på min packning! Haha...

Men vi åker imån och kommer hem på söndag. Vi ska på Reggaefestival på Öland! Jag, Pernilla & Carina. Jag och mina två underbara fastrar. Det kommer bli spännande! Har aldrig varit på festival innan, och reggaefestival blir nog en upplevelse. Det är härligt att komma iväg lite och härligt med semester!

Fast vi fuskar lite, eftersom vi hyrt en stuga i närheten och inte bor i tält. Vi är lite bekväma av oss! Vi hade sådana problem med hur vi skulle hålla maten och alkoholen kall, hur vi skulle ladda våra mobiler och hur vi skulle kunna sova bekvämt. Nu kan vi duscha och laga mat och sova skönt och grilla vårt kött i lugn och ro. (Det serveras bara vegansk och vegetarisk mat på festivalen.) Så får vi både festival och avkoppling på samma gång. Två flugor i en smäll! Vi är bra på att planera vi! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback