Mysdag.

Idag har varit en riktig umgås-med-tjejerna-mysdag!

Kim åkte iväg tidigt på jobb och jag och Ellie låg kvar länge i sängen och bara mös. Sen kom Sara & lilla Alice hit och umgicks med oss. Jag har inte sett Alice på snart två veckor och hon har blivit så stor lilla pluttan! Hon är redan 1,5 månad. Tiden går så fort!


Lilla sötnosen Alice.


Sträcker på sig lite. Yeeeaaah! :)


Sara & Alice.

Mitt på dan åkte vi till Månsarp där det bjöds på gott fika och trevligt sällskap tillsammans med Tesan & hennes mamma. Efter det åkte jag, Ellie, Sara, Alice & Tesan hem till mig och käkade pizza och slappade lite och så kom Jossan en sväng.


Jossan myser med Alice.


Så söt.

   
  
Sen busade Jossan med Ellie och ingen var gladare än just Ellie!


Hon älskar bus och så fick Jossan några pussar. Nu gör hon riktiga pussar och putar nästan lite med läpparna och böjer sig fram när hon vill ha en puss. Jag får massa pussar varje dag och jag tackar inte nej till det! Min lilla pusslisa! :)


Alice somnade gott en liten stund i sängen med den nya leksaken hon fick av Jossan.


Ellie & hennes finfina moster. Kärlek!


Tesan myser och pussar på Alice. <3

Sen åkte vi allihopa hem till Petra & Hugo där det bjöds på mer fika och kaffe och bus och massa tjöt.

Ellie sov inte så mycket på dagen så när vi åkte hem därifrån strax efter 18 så somnade hon i bilen och vi skjutsade hem Tesan. Jossan hoppade av här och tog sin bil hem. Ellie vaknade och vi gick in och bytte till pyjamas och mös ner oss i sängen och drack välling och hon somnade om. Då ringde Petra och bjöd hem mig till dem på taccokväll och det kan man ju inte tacka nej till! :) Så vi packade in oss i bilen igen och Ellie fortsatte sova och sen sov hon i sin vagn hela kvällen. Vi åt och kollade lite på tv och tjötade massa och hade en jättetrevlig kväll!

Vid 22 när det var dags att åka hem så vaknade Ellie en liten stund och vi gosade lite sen packade vi ihop och åkte hem. Väl hemma så mös vi ner oss i sängen framför tvn och hon drack en omgång välling till och somnade om. Sen har hon sovit sen dess. Hon var helt slut efter denna dagen lilla pluttan! Hoppas bara inte hon vill gå upp alltför tidigt imån! :)

Kim är iväg med en vän och kommer inte hem förrän imån så vi har hela sängen för oss själva inatt! Och nu ska jag gå in och mysa ner mig jämte min prinsessa! Tror bestämt att hon får sova kvar jämte mig hela natten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback