Lördag.

Jag & Ellie åkte ut till Ekornahult och så tog vi en promenad ihop med Julia. Vi kollade på kossorna & hästarna och tänkte plocka kantareller, men det hittade vi inga..







Sen åkte vi bort till Bondstorpsbadet med Julia, mamma & Pappa. Pappa, Julia & Ellie badade, men jag tyckte det var lite kallt så jag nöjde mig med att bara doppa fötterna.


Ellie & Julia på stranden.


Ellie och Julia.

Det är så roligt att busa med moster tycker Ellie! :)


Mamma.


Julia & pappa badade.


Inga badkrukor där inte!


Strandbus.


Det är så roligt att gå runt i sanden!


Vattnet var nog lite kallt för Ellie ville också mest bara doppa fötterna.





Sen gick vi bort till grannhuset där det var 25-årsfest för Frida. Hemma hos hennes föräldrar. Hennes pappa är min morbror. Så Frida är ju min kusin. Och en av mina allra äldsta barndomsvänner. :)
Kim kom också lite senare. Det var en trevlig kväll som spenderades ganska mycket utomhus i solen, och sen bjöds det på jättegod mat och god efterrätt!


Frida & Tommy.


Fridas syster Linda & Frida.


Killarna spelade fotboll med barnen.




Sara och Kim.


Tommy slappar.


Casper & Lindas dotter Natalie.


Natalie.


Tommy & Jimmy solar.


Sara & Jimmys lilla Alice låg så gott i son vagn och mös.


En nyvaken Elliepellie.


Min prinsessa! :)


Ellie & Jag.


Casper, Ellie & Emelie.


Kim & Jag.


Efterrätten.


Sallad med massa gott! Ananas, räkor, kasslerm kyckling, ris, pasta.. Mmmums!




Fridas mamma Siv, Emma & Johan (Fridas bror och tjej) och Emelie.


Fridas syster Lindas son Viggo.


Och Viggos syster Natalie.


Emelie fick dela soffa med vovven.


Ellie tittar på när Frida öppnar paket.


Frida öppnar sina paket.




Fridas mamma Siv får dela soffa med båda vovvarna! :)

När vi åkte hem så somnade Ellie i bilen och jag lyfte in henne i sängen och bytte kläder och bytte blöja och borstade tänderna på henne utan att hon vaknade. Hon var helt slut lilla pluttan! :) Hon och Kim stannade hemma och sov och jag åkte till Pernilla i Taberg och spelade kort och umgicks med henne och Tesan som också var där. Det var längesen jag träffade min Darling Teschmo så det var väldigt trevligt! Vi hade det jättemysigt och satt ute på altanen och det var jätteskönt utomhus, men tyvärr började det regna så vi flyttade in i köket. Vid 2-tiden åkte jag hem och däckade i sängen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback