Idag.

Idag har vi varit i stan en sväng jag & Kim & Ellie. Sen åkte jag och Ellie ut till Ekornahult. Där gick vi en promenad, åt middag och så tvättade jag bilen och städade ur den. Det behövdes verkligen för det såg ut som ett bombnedslag i den! Men nu är den så ren och fin igen! :)


Ellie med sina tuffa solglasögon jag köpt till henne som Kim inte gillar! :)


Mamma höll på att måla för fullt när vi kom ut till Ekornahult.


Ellie fick tag på en leksak som jag gjort i slöjden för många år sedan! När jag gick i fyran!


Hon tyckte det var jättekul att leka med den!


Och hon tycker det är jättekul att busa med min lillasyster Julia!


Mina fina tjejer! <3


Dags för korna att gå in för mjölkning. Att Ellie tycker det är spännande med kossorna!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback