Idag har jag inget intressant att skriva. ...

img_9245 (MMS)

Idag har jag inget intressant att skriva. Vi var hemma hela förmiddagen och gjorde inget särskilt. Förberedde lite inför helgens bravader och resan till kusten. Det var tråkigt väder ute. Hade annars tänkt sätta på barnstolen på cykeln och cykla en sväng med Ellie, men det blev inget med de när det regnade.. Kims mamma och mormor kom förbi en sväng. Sen åkte jag & Ellie till familjen Bergholst/Sjöö en sväng för Kim skulle iväg. Där gjorde vi lite mat och sen åkte vi på en liten utflykt allesammans och kom inte hem förräns sent nu. Efter tolv. Då betalade jag räkningar och packade Ellies väska inför morgondagen och kusten. Kim och Ellie ska iväg hela dagen imån och kolla på quadcrosstävling och jag ska bort på annat hela dagen och sova över och kommer inte hem förräns söndag morgon och då åker vi direkt till kusten och där ska vi stanna tills torsdag. Så det gäller att planera och packa och planera lite till. Det är ju inte bara mig själv jag behöver tänka på utan två till! :) Men nu är allt färdigt och läget är under kontroll. Måste sova nu. Ska upp vid 6.30 imån. Senast! Det är bara 4 timmar kvar visst.. Shit! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback