Gud vad seg jag var igår när vi kom hem! M...

img_3837 (MMS)

Gud vad seg jag var igår när vi kom hem! Men vi har haft en superbra helg och vi har haft hur kul som helst! Kot kommer sen någon dag när jag orkar! :) När vi kom hem pussade jag massa massa på min lilla Elliepellie och på Kim och sen åkte vi ut till Ekornahult för lite god mat. Jossan och Robban var hemma också så det var trevligt! Sen åkte vi in till stan och hyrde några filmer och så hade vi myskväll igår med film och godis. Vi kollade på svinalängorna, den va rätt bra, lite seg bara. Sen satte vi på Winters Bone, men den somnade jag till så jag antar att den inte va särskilt bra.. Fast den fått en jäkla massa bra kritik.. Iallafall så har vi sovit tills nu och Kim ska jobba på sin semester (som vanligt) så jag och Ellie ligger i sängen och myser och ska snar åka och hämta Julia som ska va hos oss idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback