Ellie visar upp sina nya tänder! Hon har f...

img_3648 (MMS)

Ellie visar upp sina nya tänder! Hon har fått två små tänder till i nederkäken. En på varje sida av framtänderna. Så nu har hon åtta tänder! Fyra uppe och fyra nere! :) Idag har vi spenderat några timmar hos Pernilla i Taberg. Det var planering av diverse saker, middag och så premiärbadade vi i deras pool. Ellie tyckte det var lite kallt och ville bara doppa fötterna och sen nöjde hon sig med att åka båt och stå på mina axlar. Jag som knappt bottnade, utan fick stå på tå och det var inte smidigt att hålla balansen! Men det var skönt! Lite kallt, men skönt! Pernilla passade också Ellie en stund medans jag va hos tandläkarn. Mina tänder såg Jättefina ut och visdomständerna som innan växte rakt in i de andra hade rätat upp sig förvånansvärt bra så jag slipper nog operera bort dem. Skönt de! :) Sen åkte jag o Ellie ut till Ekornahult och där blev det lite bus och sen grillade vi revben. Älskar mammas revben! Och jag fick en påse kantareller av min bror Jimmy som jag ska göra mammas goda kantarellsås av! Och efter det blev det en promenad i sommarkvällen. Underbart! Det har varit en lång dag! Vi sov ganska länge i morse så Ellie somnade inte förrän strax innan tolv nu ikväll. Bilder från dagen kommer imorgon! Nu ska jag försöka sova. Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback