Det tog en stund, lite mer än två timmar, ...

img_3935 (MMS)

Det tog en stund, lite mer än två timmar, men nu är jag färdig med mina kantareller. Det blev 2,3 kg rensade kantareller. Det var mycket smått så det va nog därför det tog sån jäkla tid, men det är ju de små som är godast! :) Satt med musik i öronen så det kändes inte som så länge.. Och så kom den virtuella barbershop hårklippningen på i lurarna som jag fick av nån till min telefon för många år sedan. Har ni hört den? Den va riktigt läskig faktiskt! Längesen jag hörde den nu. Jag va tvungen att kolla bakom mig både en och två gånger för den är så verklig! Ljudet kommer precis från rätt håll och det känns faktiskt som man sitter på en hårsalong och klipper sig! Nu ska jag däcka i sängen för jag har varit skittrött hela dagen! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har aldrig ätit en kantarellsmörgås förut men när jag ser din bild blir jag helt plötsligt sugen på att testa. :) Hoppas allt är väl med dig Johanna! Jag länkade din blogg på min blogg, hoppas det var okej. Måste även berömma dig för din talang för inredning.. kan du inte lära mig också??? =) Kramar

2011-07-22 @ 11:32:06
URL: http://malinfredrikssonidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback