Crossåkar-jag.

I Måndags var vi ute i Ekornahult och kollade lite på Johnny, Tim, Robban, Jocke & Fidde när de körde cross. Även jag testade att köra lite. och Jossan. Tyvärr var jag ju inte riktigt klädd för crosskörning så jag körde ganska lugnt (fast jag lyckades skita ner mig iallafall!). Och sen var nog Johnnys cross lite för stor för mig för jag nådde inte ner till marken med båda fötterna samtidigt, utan endast med en fot åt gången. Och då stod jag på tå på den foten jag hade i marken! ::))

Det var riktigt toligt att köra och jag blev faktiskt himla sugen på att köpa mig en cross. Har t.o.m vatt inne på blocket o kollat lite annonser.. Kanske blir det en crossåkare av mig?! ::))

Efteråt så bjöd mamma på fisk, potatis och remoualdsås. Smaskens!






























































































Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit att du vågar! Hade jag aldrig gjort, fast jag är ju en fegis iofs=)

2011-07-27 @ 21:56:23
URL: http://jeeessssica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha. Det är ju skitkul! :)

2011-07-28 @ 00:03:31
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback