Burlesque.



Igårkväll kollade vi på filmen Burlesque. Med Cher & Christina Aguilera. Jag tycker att den var supermysig och att det var en bra och rolig film. Har hört många som sagt att den är dålig, men det håller jag inte med om!

Man riktigt drömde sig in i den och jag önskar jag kunde dansa och sjunga lika bra som Christina Augilera. Hon är riktigt grym! Och ha den kroppen som hon har.. Eller någon av de andra tjejerna.. Tänk att ha det jobbet som hon har i filmen. Ashäftigt ju! Eller äga en sådan klubb. Tror ni det skulle passa in i Jönköping!? Haha..





Kommentarer
Postat av: Petra

Vill också se den:) Måste hyra den! Blev himla sugen nu:) Tänka sig vilket liv de lever:))) Puss på dig

2011-07-19 @ 15:05:08
Postat av: Johanna

Ja, gör det! :) Puss på dig gumman min! <3

2011-07-20 @ 01:08:29
URL: http://johannakarinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback