Vi ligger förfarande i sängen och myser. F...

img_0752 (MMS)

Vi ligger förfarande i sängen och myser. Fast  nu är den faktiskt bäddad och vi har varit uppe precis och lagat middag. Stuvade makaroner och prinskorv blev det. Vi kollar på Utvandrarna. 3 timmar och 10 minuter lång är den. Den är på slutspurten nu. Trodde det skulle vara en bra film, men den är ganska seg och långtråkig. Men lite rolig emellanåt också.. Jag mår lite dåligt idag, men inte lika dåligt som jag trodde jag skulle må. Det blev en sen kväll igår! Jag va hemma 3.30 nångång. Men det va ju några månader sn sist så jag tog igen de igår.. Hihi. Det va nog mitt och Piluttas pizzaäventyr som tog sån tid. Haha. Mutade en av pizzagubbarna med gajol så fick vi en gratis dricka och extra fefferoni. Sen hade vi en   Häftig diskussion med en gubbe som hade tappat sin tupe underkväll och va på nattamatsdejt med ett riktigt lammkött! Haha. Vi hade jättekul! Hela kvällen! Verkligen en superkväll! Fast jag va lite halvtaggad hela dagen igår. Va på Harrys och det va massa folk där. Massa vi kände också. Visar bilder senare. Har inte orkat lägga över dem till datan än. Men jag kollade på dem innan. Alla 200!! Paparazzi Johanna! :) haha.. Nu ska vi mysa ännu mer! Härligt med myssöndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback