Vi gjorde en stor upptäckt idag! :) Ända s...

img_5115 (MMS)

Vi gjorde en stor upptäckt idag! :) Ända sedan Ellie va tre månader så har vi så fort hon varit lite gnällig eller haft svårt att sova skyllt på att dt kanske är en tand på gång. Jag har alltid trott att hon ska få tänder väldigt tidigt! Och idag, precis nyss, upptäckte jag en liten liten tand nere i munnen. :) vet inte om den syns än, men den känns! Så nu kan jag faktiskt skylla de senaste dagarnas gnäll och dåliga sömn på tanden! Det måste varit precis innan den kom upp som var jobbigt, för Inatt sov hon hur bra som helst igen! Somnade efter vällingen vid 22.15 igår och vaknade lite vid 03-tiden så jag fick hämta över henne till vår säng,  men sen åt hon inte förrän 05.30 och sen vid 7.45! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback