SJUKSTATUS.

Jag mår mycket bättre. Har mått mycket bättre idag än jag trodde jag skulle göra faktiskt så det har gått jättebra. Jag måste ju ta hand om Ellie så då måste jag ju orka.. Nä, men jag har varit typ som vanligt idag, lite trött bara. Och hungrig. Fúnderar på om vi ska åka och hämta pizza snart. Fast egentligen får jag ju inte äta det eftersom jag ska gå ner x antal kilon nu på några veckor. Jag har satt upp ett mål.. :)

Läste även lite om magsjukan (det heter visst inte maginfluensa eftersom det inte är en influensa) och inkubationstiden är tills 2 dygn efter sista kräkningarna. Och det är imånbitti. Så imorgon kan vi nog försöka hitta på något utan att riskera att smitta någon. Tror vi ska åka till mamma en sväng. Och gå en långpromenad, göra kransar och sy nya lampskärmar till mig. Det som vi skulle gjort igår, men inte kunde eftersom jag va sjuk. Fast jag har ingen bil för den måste Kim ha i jobbet eftersom han va med i en seriekrock i Taberg igår. Han är t.o.m kändis och med i JP idag..  Men det får lösa sig på ett eller annat vis! Ut ska vi iallafall! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback