Shopping på Lindex!

Igår var jag & Ellie och så kom Pernilla på Lindex på a6 och shoppade lite. Det var förtur på halva priset på reapriset för alla Lindexmedlemmar. Billigt billigt! :)


Ellie fick lite nya saker. Klänning 37.50 kr, Skjorta 37.50 kr, Rosa Strumpbyxor 15 kr, Vita Fix Strumpbyxor 25 kr, Pannband med paljetter 10 kr & Lackskor 25 kr.


Va de inte söta de små lackskorna? Passar bra när hon ska var lite finklädd! :)


Jag köpte två halsband till mig själv för 25 kr / st.


Och en väska som blir perfekt till våren för både mina & Ellies saker 75 kr.




Jeansskjorts 65 kr.


En beige skinnjacka 100 kr.

Och så köpte jag en grön jättehärlig lång stickad tröja med megakrage på som man kan dra upp som luva också för 75 kr, men den har jag på mig så den orkar jag inte fota.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback