Orkar inte skriva så mycket nu.. Jag ska k...

img_0802 (MMS)

Orkar inte skriva så mycket nu.. Jag ska kolla några bloggar och sen ska jag sova. Är jättetrött! Efter Ehult idag så lämnade jag Ellie hos Sara, hämtade Anthon i skolan och körde hem honom, hämtade Tim och Jennifer och körde hem Jennifer och åkte till tandläkaren med Tim. Sen körde jag hem Tim och åkte hem till Sara och Ellie och Frida som va där också. Sen kom Jimmy hem och Petra och Hugo och så fikade vi lite och hade det trevligt.   Sen åkte vi hem och jag gjorde revben och så kollade vi på hela säsong 1 av Solsidan. Riktigt roligt faktiskt! Jag körde lite crosstrainer också samtidigt. Skönt. Två flugor i en smäll! :) Kim tycker jag är precis som Mickan (Josefine Bornebusch (eller hur de nu stavas)), men jag håller inte med riktigt. Bara lite kanske. Lite likheter har vi nog.. Haha. På bilden får ni ett recept på en Powersmoothie/Hälsosmoothie som jag provade att göra till frukost idag. Den va riktigt mumsig faktiskt. Och god! Och nyttig! Hittade inga Gojibär igår bara när jag va och handlade. Det måste jag leta reda på. De ska visst vara jävligt väldigt nyttiga! Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asgott ju!!

2011-01-21 @ 14:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback