Och jag älskar de här två personerna! Så o...

img_0894 (MMS)

Och jag älskar de här två personerna! Så otroligt mycket! Nu ska jag mysa mig ner hos dem och kramas lite och imån kanske jag till och med får pussa lite på dem! För då har jag inte spytt på 2 dygn och då kan jag väl inte smitta dem längre. Hoppas jag. Kanske ska vänta en dag till? Nä, har jag smittat dem så måste jag gjort det redan! Förresten så är Kim så himla säker på att han inte kan få magsjukan. Kanske stämmer det. Han jobbar ju med avlopp och sånt där så han kanske tål mer än de flesta. Men säker kan man aldrig va. Fast Iofs så är han väldigt väldigt sällan sjuk! Men å andra sidan så är han verkligen sjuk (enligt honom själv, inte mig) när han väl är sjuk. Det där med karlar igen. :) Vi får se, vi får se.. Vi får hoppas på de bästa!  Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback