Nu ska jag sova. Längtar jättemycket efter...

img_0713 (MMS)

Nu ska jag sova. Längtar jättemycket efter imån då det blir en heldag i backarna! :) vi har haft det jättemysigt idag. Stugan var jättefin och stor och vi fick ett jättebra rum. Ellie somnade i bra tid ändå hon sovit så mycket idag. Vi har ätit god kycklinggryta och fläskfilegryta med ris, spelat spel och varit ute och och åkt pulka. Det finns en jättebra liten backe precis utanför stugan (vägen ner till stugan) som vi åkte i. Provade Anthons snowboard också, men fy fan vad svårt det är alltså! Jag håller mig till skidor! Har provat snowboard en gång innan för jättelänge sen, innan jag lärde mig åka skidor, och det gick skitdåligt! :) stugan ligger så bra så vi kan gå en liten bit på vägen och sen åker vi rakt ut i backen. Likadant när vi ska tillbaka till stugan så kör vi bara av backen och åker på vägen ner till stugan. Jag och Kim gick en sväng innan och kollade in backarna. De va nypistade och jag blev sååååå sugen på att åka. Eftersom det var några år sedan sist så ska de bli sjukt kul! Sov gott allesammans! Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback