Nu när jag duschade så rann inte vattnet n...

img_0828 (MMS)

Nu när jag duschade så rann inte vattnet ner ordentligt i duschen så det var dags att rensa brunnen. IGEN! Jag tappar så jäkla mycket hår så det är helt sjukt! Jag vågade inte ens ta en bild och lägga upp här för det var så jävla äckligt! Usch. Jag är inte äckelmagad, men golvbrunnen i duschen är inte att leka med. Vi har en sån så när man tar bort gallret så är det som en behållare man får lyfta upp och de var där i och runt som allt håret hängde! Och massa damm som jag skrapat ner när jag skrapat golvet eftersom vi både tvättar och tumlar på toa. Och så stack det ut massa nagelbitar här och där eftersom Kim klipper naglarna i duschen och de hade fastnat i all skiten. Jag trodde först att det var maskar, för det såg ut som små vita maskar. Bläää! Det måste iallafall varit så mycket hår och damm som en knuten hand. Ungefär! Jag vet att jag är lite äcklig nu, men jag försöker bara få er att förstå min dramatiska upplevelse när jag skulle rensa den äckliga golvbrunnen. Usch! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback