Natten gick ganska bra inatt ändå. Lite sv...

img_0774 (MMS)

Natten gick ganska bra inatt ändå. Lite svårt att komma till ro har det varit för Ellie, men hon sov ändå hyfsat bra. Det var två timmar vid 5.30 som hon höll mig vaken, så då va jag lite trött! När vi gick och la oss igår hade hon 39 grader i temp, men det måste gått upp ännu mer sen, för hon var varm som en kamin!! Idag på förmiddagen tog vi det ganska lugnt och vilade lite, kollade på tv, mös och sen städade jag och dammsög och vek tvätten medans Ellie sprang runt i gåstolen och slängde alla sina leksaker överallt i lägenheten! Sen kom mamma och Julia och hämtade Ellie och så har hon varit där nu ikväll medans jag och Kim har varit på hemligt möte. Däremot äter hon knappt någonting. Lite går ner emellanåt, men inte mycket. Fast hon verkar mycket piggare och kissar som hon ska så det är nog ingen fara. Jag vill ju heller inte äta så mycket när jag är sjuk så det är väl samma sak för henne. Trodde E Hon skulle somna nu eftersom hon inte sovit så mycket idag, men hon ligger och babblar som bara den här mellan oss i sängen och verkar inte det minsta trött! :) hoppas hon somnar snart! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemligt möte, nja.. Det måste ha varit om husbygget och tomten ! :)

2011-01-19 @ 08:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback