Massor med mössor.

Sorterade lite bland Ellies ytterkläder och skor och vantar och mössor och konstaterade att hon har hur många mössor som helst. Roligt med variation! :)



Vi hade lite provning också så jag kunde se vilka som var för små och vilka hon fortfarande kunde ha. Fick plocka bort några som var för små..



Lite roligt också för varje mössa har ett eget minne. Minns precis när och var vi köpt dem och när hon fått mössor...

Denna mössan till exempel var alldeles för stor när jag köpte den, men den va så söt så jag använde den iallafall. Fast den bara åkte ner för ögonen hela tiden.. :) Nu är den däremot nästan för liten..





Är hon inte en fin möss-modell min lilla plutta?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback